Zarządzanie personelem

 

 

Kurs kierowany jest do

Właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za zarządzanie zespołem ludzkim,  a także dla osób zainteresowanych zdobyciem umiejętności w zakresie kierowania zespołem pracowników.

Uczestnik kursu, znajdzie praktyczne informacje na temat zarządzania personelem w małej i średniej firmie. Pozna prawne aspekty funkcjonowania firmy. Dowie się jak zarządzać zespołem, jak rozwiązywać problemy i podejmować decyzje. Jak efektywnie komunikować się w miejscu pracy. Zdobędzie przydatne umiejętności z zakresu funkcji kadrowych w firmie m.in. jak profesjonalnie przeprowadzić rekrutacje i selekcje personelu, zbudować efektywny system wynagradzania pracowników.

Program szkolenia

  • Ja - jako menedżer – odkrycie własnego potencjału.
  • Najważniejsze funkcje menedżerskie
  • Wizerunek menedżera w oparciu o osobowość i profil organizacji
  • Skuteczna komunikacja i gra strategiczna w praktyce kierowania
  • Planowanie i wyznaczanie celów
  • Tworzenie sprawnego i dynamicznego zespołu
  • Zarządzanie sytuacyjne w praktyce menedżerskiej i skuteczne delegowanie zadań – główne zasady
  • Rozwijanie samodzielności i kreatywności zespołu
  • Sztuka rozwiązywania konfliktów w organizacji
  • Wzorzec tworzenia  systemu motywacyjnego pracowników

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową. Uczestnicy uczą się przez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje. Mają możliwość konsultacji indywidualnych. Dzięki pracy w małych grupach, dyskusjach na forum, oraz symulacjach i mini – wykładach, uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Czas trwania

Ok. 8 godz.